top of page

Post

  • Wilma Groenendijk

Weg met moeilijke handleidingen!

Hoe vervelend is dat? Je hebt een storing en je zou het best zelf op willen lossen. Dan ga je naar de leverancier en moet je op zoek naar een handleiding. Die is dan zo ingewikkeld dat je alsnog naar de servicedienst moet bellen. Sta je eerst een tijd in de wacht en dan maar hopen dat ze je kunnen helpen.


Niet alleen als klant word je daar ongelukkig van, als leverancier toch ook? Kan dat niet anders???


Natuurlijk wel. In de animaties van Anneveldt Animaties kun je uitleggen welke stappen de klant moet volgen en je doet dit in professionele video’s duidelijk voor. Omdat bij het ene type apparaat het knopje links zit en bij het andere rechts, is er voor ieder type een eigen animatie. Voor Anneveldt Animaties is dat niet veel meerwerk. En bij een update kunnen de animaties ook weer makkelijk aangepast of uitgebreid worden.


Veel meer klanten kunnen zo zelf hun storingen verhelpen. De druk op de storingsdienst zal afnemen, zij kunnen zich weer richten op complexe storingen.


Iets voor jouw organisatie?

Neem dan contact op, dan kunnen we samen vrijblijvend brainstormen over de mogelijkheden.





bottom of page