top of page

Post

  • Wilma Groenendijk

Veel gestelde vragen

Hoewel iedere klant uniek is, hebben veel klanten dezelfde vragen. Jouw bedrijf heeft hier een speciaal plekje op de website voor ingericht en wanneer een nieuwe vraag vaker bij de klantenservice gesteld wordt, wordt deze er aan toegevoegd. Toch blijven er regelmatig telefoontjes komen over onderwerpen die in de Veelgestelde vragen behandeld worden. Hoe zorg je ervoor dat de klanten deze informatie van de website halen en niet meer naar de klantenservice bellen?


Door je informatie toegankelijker te maken!


Voor de onderwerpen waar veel vragen over komen, maakt Anneveldt Animaties korte animaties. Omdat de animaties de klant aanspreken zullen ze nieuwsgierig worden en animaties bekijken van meerdere onderwerpen. Bij veranderingen in je dienstverlening speel je in op de vragen die je kunt verwachten. Je zorgt ervoor dat onze nieuwe animaties gepubliceerd zijn als de verandering doorgevoerd wordt.


Zo raakt je klant goed geïnformeerd. Deze zal alleen nog maar voor klantspecifieke vragen de telefoon pakken. De klantenservice wordt minder gebeld en is beter bereikbaar.


Iets voor jouw organisatie?

Neem dan contact op, dan kunnen we samen vrijblijvend brainstormen over de mogelijkheden.




bottom of page